۱.  چند سال از زمانی که تیم «بله» (النون) شکل گرفت می‌گذرد. ما پنج نفر بودیم؛ جوان و جویای نام! شاید هم مقداری نپخته. دور هم جمع شده بودیم تا محصولی خواستنی و کارآمد را بسازیم. دوست داشتیم در زمینه اپلیکیشنهای اینترنتی ارتباطی فعالیت کنیم. هدف اول‌مان را «ایمیل» انتخاب کردیم. می‌خواستیم چیزی بسازیم که روی دست تمام ایمیلهای خارجی بزند.  به همین دلیل از ابتدا سعی کردیم نوآوری در محصول را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

۲.  کم کم و در بین راه ایده های جانبی دیگری را هم به فراخور موقعیتهایی که پیش می آمد پیگیری میکردیم. مدتها با سرویس ایمیل و خدمات مشابه سر و کله زدیم! در این مدت خیلی، واقعا خیلی!، در زمینه فنی و تجاری این نوع سرویسها یاد گرفتیم. مدتها است که بعنوان یکی از بهترین سرویسهای ایمیل داخلی شناخته میشویم و توانستیم سرویس ایمیل سازمانی را به سازمانهای خوبی نیز عرضه کنیم. اما از حدود دو سال پیش به این نتیجه رسیدیم که دوران رونق ایمیل به سرآمده و به قول گفتنی «دارد نفس‌های آخرش را می‌کشد!». گوشی‌های هوشمند در بازار سروری می‌کردند و دور، دور پیام‌رسان‌ها شده بود. آن موقع‌ها وایبر روی بورس بود و مقداری هم وی‌چت. سر و کله نرم‌افزارهای دیگر هم داشت از دور پیدا می‌شد. به خودمان گفتیم «چه فرصت خوبی است برای اینکه در ابتدای یک تکنولوژی بر آن مسلط شویم!» و شروع کردیم به دویدن؛ به یاد گرفتن؛ به ساختن

۳. کار سخت‌تر از آنی‌ بود که فکرش را می‌کردیم. موضوع «سرویس خوب به تعداد بالای کاربران» موضوعی بود که به این سادگی‌ها حل نمی‌شد. اینکه چگونه باید به پنجاه میلیون نفر (ما از همان بچگی بلندپرواز بودیم) سرویس بدهیم و سرعت و کیفیت پیام‌رسانی افت نکند چیزی بود که خیلی وقت‌ها خواب از چشمانمان می‌ربود. اما
شبهای هجر را گذراندیم و زنده ایم
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود
بله! ما ماندیم و کم‌کم بزرگتر شدیم. حالا سی نفر شده‌ایم؛ از دانشگاه‌های بزرگ ایران زمین. به قول بزرگان دنیای IT، یکی از بهترین تیم های نرم افزاری ایران!

۴. از همان ابتدا بین خودمان این قرار را داشتیم: «هر محصولی که می‌سازیم، باید سرشار از نوآوری باشد؛ از روی دست محصول خارجی کپی کردن؛ اگرچه سخت است اما هنر نیست! ابتدای کار ما می شود محصول های خوب دنیا ولی ما باید قطعا از آنها فراتر رویم تا حس خوب نرم افزار ساخته شده توسط جوانان باهوش و پرتلاش ایرانی را به کاربران بچشانیم». بله را بر این مبنا ساخته‌ایم. می‌خواهیم نوآور باشیم و محصولی به مخاطبمان ارائه کنیم، که نمونه نداشته باشد. باور داریم که قطعا روزی این چنین میشود. در این راه محتاج همراهی شما هستیم. با ما باشید...