پاکت هدیه اپلیکیشن بله

 

درست از زمانی که کرونا (ویروس کووید ۱۹) مهمان ناخوانده خانه و کاشانه‌ یا بهتر است بگوییم ایران‌زمین شده است، چند ماهی می‌گذرد.
این ویروس نامبارک حتی دیدوبازدید عید نوروز را از ما گرفت و باعث شد برای سلامتی خودمان، عزیزان و جامعه‌ای که در اطرافمان وجود دارد، از یکدیگر فاصله بگیریم
.
دراین‌ مدت مناسبت‌هایی را از دست دادیم. مناسبت‌هایی مهمی مانند: تولدها، سالگردها و ...؛ دیگر نمی‌توانستیم از خانه خارج شویم و لابه‌لای مغازه‌ها چرخ بزنیم تا با وسواس هر چه بیشتر برای عزیزانمان، پاکتی مملو از هدیه‌های رنگارنگ تهیه کنیم.
در این بین ایده پاکت هدیه‌ای آنلاین که منحصربه‌فرد و ویژه باشد، بارها به ذهنمان خطور کرده است.
خب ما در اپلیکیشن بله برای این ایده چاره‌ای اندیشیدیم و آن چاره دقیقاً پاکت هدیه آنلاین است! در این مقاله می‌خواهیم یکی از امکانات جالب و جذاب بله را برای شما عزیزان توصیف کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

به راحتی بگو بله!

از زمانی که یا علی گفتیم و پروژه اپلیکیشن بله را آغاز کردیم، چهار سالی است که می‌گذرد.

در این راه تمامی تلاشمان را به کاربردیم تا بستری برای رفع نیازهای مالی و پیام‌رسانی شما عزیزان را فراهم کنیم.

به همین منظور، شما در بله علاوه بر انتقال پیام‌های نوشتاری، صوتی و تصویری، می‌توانید نیازهای مالی و بانکی خود را همچون کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض و ... برطرف کنید. همین عامل سبب جلوگیری از سردرگمی شما در برنامه‌های مختلف می‌شود. به قول گفتنی با بله می‌توانید یک تیر و چند نشان بزنید.

این نکته را هم از خاطر نبرید که تمامی فعالیت‌های مالی بله با نظارت کامل بانک مرکزی، زیر نظر شبکه بانکی کشور و بانک ملّی صورت می‌گیرد؛ پس از این بابت خیالتان راحت و آسوده باشد.

 

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد!

پاکت هدیه اپلیکیشن بله

 

اگر یادتان باشد کمی بالاتر درست در تیتر این مقاله جمله‌ای عجیب اما آشنا نوشته‌شده است؛ پاکت هدیه، کادویی که حرف می‌زند! حتماً می‌پرسید مگر می‌شود؟

شاید هم به یاد آن پاکت‌های هدیه موزیکال قدیمی افتادید که به هنگام بازکردنشان، ملودی قشنگی که بیشتر به آهنگ تولدت مبارک نزدیک بود، پخش می‌شد؛ اما باید شما را ناامید کنیم و بگوییم این پاکت از آن دست پاکت‌های هدیه نیست و دنیایی تفاوت پیش روی شماست.

چرا می‌گوییم این پاکت هدیه حرف می‌زند؟

فرض کنید در حال گفت‌وگو با دوست عزیزی هستید و فاصله میان شما زیاد است و به قول گفتنی یکی در مغرب زمین و دیگری در مشرق زمین قرار دارد؛ ناگهان به خاطر می‌آورید امروز تولد اوست و هیچ کادویی را از پیش تهیه نکرده‌اید؛ ساعت هم از نیمه شب گذشته است! این‌همه بدشانسی آن‌هم یکجا شما را درگیر خود کرده‌است.

به‌احتمال ۹۰ درصد، دست و پای خود را گم‌کرده‌اید. همین‌جاست که در بخش گفت‌وگوی شخصی می‌توانید از پاکت هدیه استفاده کنید.

پاکت هدیه، یک نوع پیام پولی است که به‌صورت آنلاین و با ارسال مستقیم در اختیار شما قرار دارد تا عزیزانتان را غافلگیر کنید.

یکی از مزیت‌های پاکت هدیه بله‌، دردسترس‌‌بودن همیشگی آن است. یعنی هر موقع و هرجایی که هستید، فقط با اتصال به اینترنت می‌توانید پاکت هدیه بفرستید.

 

نحوه استفاده از پاکت هدیه بله

برای استفاده از پاکت هدیه بله بنا بر جایی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، چندراه مختلف پیش روی شماست.

انتخاب هرکدام از این مسیرها کاملاً به عهده خودتان است و ما فقط راه‌های گوناگون را پیش روی شما می‌گذاریم تا خریدن پاکت هدیه برای شما آسان‌تر شود.

استفاده از پاکت هدیه اپلیکیشن بله

 

پاکت هدیه در گفت‌وگو

  برای آن‌که از پاکت هدیه بله در بخش گفت‌وگوهای شخصی استفاده کنید، باید در قسمت پایین صفحه، درست در گوشه چپ، علامت به‌اضافه + را انتخاب کنید.

·       پس‌از این کار منویی بر روی صفحه ‌‌نمایش شما ظاهر می‌شود.

·       در گوشه راست این منو می‌توانید گزینه پاکت هدیه را ببینید.

·       بر روی پاکت هدیه کلیک کنید.

·       فرمی با نام پاکت هدیه برای شما باز می‌شود که از چند بخش مختلف تشکیل‌شده است.

  •  
  • مبلغ پاکت:
  • در این قسمت شما باید مبلغ پاکت را وارد کنید. فراموش نکنید که مبلغ واردشده به ریال است؛ پس حواستان به صفرها باشد!
  •  
  • پیام پاکت:
  • این قسمت، تأثیرگذارترین بخش پاکت هدیه محسوب می‌شود. در اینجا دو راه پیش روی شماست:
  •  
    • ۱. اولین راه استفاده از پیام‌های پیش‌فرضی است که ما برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم؛
    • ۲. دومین راه استفاده از احساساتتان است! هر آنچه می‌خواهید در ۷۰ کاراکتر بنویسید و تقدیم کنید به صاحب هدیه!

نکات دیگری نیز در اینجا باقی‌مانده است که در زیر به آن‌ها اشاره‌کردیم.

  • در حال حاضر سقف پرداختی شما در پاکت بله، ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال یا همان ۲۰۰ هزار تومان است نه بیشتر! پس اگر می‌خواهید مبلغ هدیه شما از این سقف بیشتر باشد، لازم است چند پاکت هدیه بسازید.
  • صاحب هدیه، مبلغ موردنظر را در کیف پول خود، می‌تواند تحت عنوان اعتبار مشاهده کند.
  • در بخشی از فرم پاکت هدیه، دستورالعملی تحت عنوان «راهنما» وجود دارد که شما را گام‌به‌گام و تا مرحله آخر درست‌کردن پاکت هدیه راهنمایی می‌کند. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید به بخش راهنما بروید یا با واحد پشتیبانی بله تماس بگیرید.

 

نحوه پرداخت پول در پاکت هدیه

پس از آن که مبلغ و پیام پاکت را انتخاب کردید، در پایین صفحه گزینه‌ای تحت عنوان تأیید و ادامه را می‌بینید.

با فشردن گزینه تأیید، به صفحه پرداخت و ارسال پاکت، هدایت می‌شوید.

در اینجا شما دو راه برای پرداخت مبلغ پاکت پیش روی خود دارید که در ادامه به این دو روش اشاره‌کرده‌ایم.

اولین روش: استفاده از کیف پول

کیف پول بله یکی از امکانات جالبی است که هم باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود و هم  باعث آسان‌ترشدن کارهای شما در بله می‌شود.

·       برای آنکه از کیف پول خود استفاده کنید، باید به سراغ بخش «بانک من» بروید.

·       در بالای صفحه، گزینه‌ای را به نام «کیف پول ملی» خواهید دید.

·       برای شارژکردن کیف پول دو راه دارید که در پست کیف پول بله به‌طور مفصل به آن اشاره کردیم.

·       با فشردن تصویر +، وارد صفحه افزایش موجودی می‌شوید.

·       در این بخش می‌توانید به دو شیوه، کیف پول خود را شارژ کنید.

·       پس از شارژ و مراجعه به صفحه ارسال پاکت هدیه، با فعال کردن گزینه «استفاده از اعتبار کیف پول ملی» می‌توانید از اعتبار کیف پول خود مبلغ هدیه را پرداخت کنید.

 

دومین روش: استفاده از درگاه پرداخت

در این بخش شما با انتخاب گزینه پرداخت و ارسال پاکت هدیه به صفحه درگاه بانکی منتقل می‌شوید.

اطلاعات خود را اعم از شماره کارت مبدأ، CVV2 و ... وارد کنید. پس از انتخاب گزینه پرداخت، پاکت هدیه برای عزیزان شما ارسال خواهد شد.

 

از عجایب غافلگیری در گروه‌های بله!

کاربرد پاکت هدیه در گروه کمی متفاوت از نحوه استفاده از آن در گفت‌وگو است. در این بخش شما علاوه بر انتخاب مبلغ و پیام پاکت، دو گزینه دیگر به نام‌های تقسیم تصادفی و تعداد پاکت در گروه را نیز دارید.

با فعال‌کردن گزینه تقسیم تصادفی مبلغ، هزینه پاکت به‌طور تصادفی بین اعضای گروه تقسیم می‌شود؛ یعنی اگر گروه شما متشکل از زهرا، پریناز و احمد باشد، هرکدام با باز کردن پاکت هدیه بله مبلغی کاملاً متفاوت از دیگری را دریافت می‌کنند.

بخش دیگری که در پیش روی شما قرار دارد، تعداد پاکت است.

شما در این بخش به‌راحتی آب ‌خوردن می‌توانید تعداد پاکت‌های هدیه را مشخص کنید. البته فراموش نکنید که در ابتدای کار، تعداد پاکت‌های هدیه به‌اندازه اعضای گروه بدون در نظر گرفتن خود شماست. یعنی به ازای هر نفر ۱ پاکت هدیه وجود دارد.   

پاکت هدیه در کانال

 

پاکت هدیه در کانال

یکی از دیگر امکانات جذابی که در بله وجود دارد، ایجاد کانال است. در اپلیکیشن بله، بخشی تحت عنوان ویترین وجود دارد که حاوی کانال‌های منتخب با موضوعات متفاوت است و هر چه را بخواهید می‌توانید در این کانال‌ها پیدا کنید.

همچنین پاکت هدیه بله در کانال نیز قابل ‌‌استفاده است. روند کلی آن با اندک تفاوتی شبیه به پاکت هدیه در گروه است.

اگر بخواهیم به مزایای ایجاد پاکت هدیه در کانال اشاره‌کنیم، طوماری باید بنویسیم! اما از اصلی‌ترین مزیت‌های آن، ایجاد بستری برای خشنودی اعضای کانال و افزایش طبیعی کاربران آن است.

راستی اگر شما هم در بله سرپرست کانالی هستید، در بخش نظرات آدرس و خلاصه‌ای از فعالیت کانال را با ما به اشتراک بگذارید.

 

هدیه‌ای آنلاین و آسان!

با پیشرفت روزبه‌روز تکنولوژی بد نیست کمی با این دنیا عجین شویم و از امکانات هوشمندی که بر سر راه ما گذاشته است، استفاده کنیم. پاکت هدیه بله هم یکی از همین امکانات است؛ اما فراموش نکنید که ما امکانات بیشتری نیز در بله داریم. وبلاگ بله را دنبال کنید تا از این امکانات جذاب آگاه شوید.