سلام

نسخه جدید «پیام‌رسان بله» ساعاتی پیش به طور رسمی برای پلتفرم iOS منتشر شد. با توجه به ایجاد محدودیت فروشگاه appStore برای اپلیکیشن‌های ایرانی، پیام‌رسان بله از این به بعد به صورت مستقیم از طریق نشانی: https://bale.ai/dl قابل دانلود و نصب خواهد بود.

توجه: برای نصب حتما نسخه قبلی را حذف کرده و با توجه به راهنمایی‌های ارائه شده در نشانی مذکور اقدام به نصب نسخه جدید فرمایید.

در این نسخه، مجموعه زیادی از ویژگی‌های جدید و تغییرات شگفت‌انگیز در بله وجود دارد. تغییراتی که برای نخستین بار کاربران iOS‌ با آن مواجه خواهند شد و به زودی شاهد ارائه آن برای کاربران اندروید نیز خواهیم بود لبخند

 

علاوه بر امکاناتی مانند «پرداخت عوارض خروج از کشور»، «استعلام و پرداخت قبض تلفن همراه» و «پرداخت خلافی خودرو» که پیش از این در پلت‌فرم اندروید ارائه شده بود، کاربران iOS‌ با مشاهده رابط کاربری جدید بله شگفت‌زده خواهند شد. این شما و این هم ویژگی‌های نسخه جدید بله در پلت‌فرم iOS.

رابط کاربری جذاب و چشم‌نواز
بعد از تجربه‌ی انتشار نسخه قبلی «بله»، بازخوردها و نظرات متعددی از شما گرامیان دریافت کردیم. نتیجه این نظرات، رسیدن به نسخه ای است که ایده‌آل کاربران «بله» است.
در نسخه جدید «بله»، خدمات پیام‌رسانی در کنار خدمات بانکی «بله» وزن یکسانی دارند. این طراحی به کاربر کمک می‌کند تا پیمایش بهتری بین خدمات پیام‌رسانی و بانکی «بله» داشته و به سرعت از ویژگی‌های جدید «بله» بهره‌مند شود.

تغییرات در رنگ‌بندی و بهبود تایپوگرافی در برخی از قسمت‌های پیام‌رسان در این نسخه اعمال شده و به مرور کلیه قسمت‌های پیام‌رسان، این تغییرات را خواهند داشت. اضافه شدن پس‌زمینه های جدید و تغییر پس‌زمینه پیش‌فرض، گفتگوی دلچسبی را برای کاربران به همراه دارد.

امکان دسترسی راحت‌تر به «کارت به کارت» و «درخواست پول» در گفتگو/گروه/کانال
با اضافه شدن دکمه شتاب به نوار پایینی و در کنار دکمه پیوست، به راحتی می‌توانید به عملکردهای کارت به کارت و درخواست پول دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال در هنگام گفتگو با افراد می‌توانید بدون دانستن شماره کارت آنها، برای آنها پول واریز کنید و یا از آنها درخواست پول نمایید. 
ویترین به سبک بله!
اضافه شدن ویترین به پیام‌رسان بانکی بله،‌فرصت خوبی است برای کانال ها و بات‌هایی که بصورت جدی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند. در قسمت ویترین، کانال ها و بات های پرمخاطب می توانند در این فضا به کاربران معرفی شوند. کاربران براحتی براساس دسته بندی و موضوعی که تمایل دارند، می‌توانند به کانال و یا بات محبوب خوب بپیوندند. البته قسمت ویترین در این نسخه از «بله»، صرفا محدود به موارد کمی است و قرار است در نسخه های بعدی، لیست کاملی از محتوا برای معرفی را در خود داشته باشد. این قسمت بصورت پویا به‌روزرسانی می‌شود.

استیکرها
اضافه شدن قابلیت دسته‌بندی استیکرها در «بله» باعث شده تا خیلی سریع، استیکر مورد نظر را پیدا کنید. همچنین در این نسخه قابلیت پیش‌نمایش استیکر، قبل از ارسال آن فراهم شده است.

ارائه خدمات جدید
 پرداخت «قبض موبایل» امکان جدیدی است که در این نسخه به «بله» اضافه شده است. بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض، مشترکین اپراتورهای همراه‌اول و ایرانسل می‌توانند قبوض تلفن همراه خود را براساس نوع «میان‌دوره» یا «پایان دوره» پرداخت کنند.
خدمت جدید دیگری که در این نسخه به «بله» اضافه شده است، بات پرداخت خلافی خودرو می‌باشد. رانندگان محترم با وارد کردن شناسه قبض و یا از طریق اسکن کردن بارکد قبض می‌توانند قبض خلافی خودرو را پرداخت کنند.
مسافرین محترمی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند در جریان داستان عوارض خروج از کشور هستند. ویژگی جدید دیگری که به بله اضافه شده است، امکان پرداخت عوارض خروج از کشور می‌باشد که کاربران بله به راحتی با انتخاب نوع سفر (سیاحتی/زیارتی) اقدام به پرداخت عوارض می‌کنند.

تیم طراحی و توسعه بله در تلاش است با استفاده از بازخوردهای ارزشمند شما همراهان عزیز، محیط کاربری جذاب و مدرنی را به همراه عملکرد عالی و خدمات نوین فراهم آورد. از اینکه در این مسیر همراه‌مان هستید، از شما سپاسگزاریم.